کد خبر: ۶۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
اراک-- مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور پس از ۱۱ سال توقف از روز چهارم اسفندماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی در اراک، آغاز می‌شود.

به گزارش آرانیوز:در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم حضور دارند. که در دو گروه پنج تیمی به صورت متمرکز به رقابت می‌پردازند. بوکسورهای استان مرکزی نیز با هدف تصاحب سکوی نخست در این رقابت‌ها حضور دارند و در رینگ برای پیروزی با حریفان خود به جدال می‌پردازند.

استان مرکزی در ادوار گذشته در ورزش بوکس صاحب‌نام بوده است اما برخی از فراز و نشیب‌ها مقطعی موجب شد، این ورزش در استان مرکزی از دوران درخشان خود فاصله بگیرد.

در چند سال اخیر با تلاش هیأت بوکس و رئیس جوان و پرتلاش این هیأت و به کارگیری تجربیات پیشکسوتان، این رشته ورزشی پر طرفدار به جایگاه واقعی خود نزدیک می‌شود و مصداق آن هم پذیرفتن میزبانی اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر بوکس باشگاه کشور در دوره جدید این رقابتها است.

همه چیز برای برگزاری لیگ برتر بوکس در اراک مهیا است

احمد میرزایی رئیس هیأت بوکس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: همه چیز برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی در استان مرکزی مهیا است. و تیم این استان با بهره گیری از بهترین بوکسورها و استفاده از مزایای میزبانی چشم به سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها دوخته است و با آمادگی کامل اعضای تیم، این انتظار دور از دسترس نیست.

وی افزود: بنا به گفته دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، در این رقابت‌ها قهرمانان ملی و چهره‌های مطرح بوکس کشور حضور دارند که همین حضور باعث بالا بودن کیفیت مسابقات است. بنابراین برای کسب قهرمانی نیز راه سختی در پیش داریم. اما بوکسورهای استان مرکزی برای کسب سکوی نخست تلاش می‌کنند.

گفتنی است مسابقات از چهارم اسفندماه آغاز و به مدت یک هفته به صورت متمرکز در اراک ادامه دارد. اعضای تیم بوکس باران پل اراک را در وزن ۵۲ کیلوگرم عمران سوری زای، وزن ۵۷ کیلوگرم امین محمد زاده، محمد ابراهیمی و رضا حیدری، وزن ۶۳ کیلوگرم سجاد عبادی پور، سجاد پارسا و محمد رضا بیک رفتار، وزن ۶۹ کیلوگرم سجاد کاظمی زاده و دانیال الفتی زاده، وزن ۷۵ کیلوگرم سالار رادمرد، ایمان باقری و سعید اعلایی پور، وزن ۸۱ کیلوگرم امین مجنونی و ارسلان مهردل، ۹۱ کیلوگرم علی جمال و علی اکبر ریگی، در وزن به اضافه ۹۱ کیلو گرم ایمان رمضانپور و امیرحسین حسینی تشکیل می‌دهند و ولی الله امیدی به عنوان سرمربی هدایت تیم بوکس باران پل اراک را برعهده دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار