کد خبر: ۶۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کرمانشاه- مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: طرح نسخه الکترونیک و پایان صدور دفترچه بیمه از امروز در کرمانشاه آغاز و افراد با ارائه کارت ملی می توانند خدمات پزشکی را دریافت کنند.

به گزارش آرانیوز:ایمان بیوس پیش از ظهر امروز  اظهار کرد: از امروز طرح نسخه الکترونیک در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور اجرایی خواهد شد و دفترچه بیمه جدیدی از سوی کارگزاری‌های تأمین اجتماعی صادر نخواهد شد.

وی افزود: افراد می‌توانند از این پس با مراجعه به پزشکان تنها با ارائه کارت ملی نسخه الکترونیک خود را دریافت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: دفترچه‌های بیمه کنونی تا آخرین برگ دارای اعتبار است اما افراد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی برای صدور دفترچه بیمه جدید به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی کرمانشاه مراجعه نکنند.

بیوس با اشاره به کاهش مراجعات با اجرای طرح نسخه الکترونیک در کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۷۵۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که سالانه ۸۰۰ هزار نفر برای دریافت دفترچه بیمه جدید و ۴۰۰ هزار نفر برای تمدید اعتبار به شعب تأمین اجتماعی مراجعه می‌کردند که با اجرای این طرح مراجعات حضوری ۱.۲ میلیون نفر کاهش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند قبل از مراجعه به پزشک با مراجعه به کد دستوری #۱۴۲۰*۴* و درگاه medical.tamin.ir از اعتبار و استحقاق درمان خود اطلاع پیدا کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار