کد خبر: ۶۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به بدعهدی های اروپا و آمریکا در برجام، گفت: دیگر به حرف و وعده آمریکا دل خوش نمی‌کنیم و نگاهمان فقط به عمل و کار آن‌ها است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به بدعهدی های فراوان اروپا و آمریکا، اظهار کرد: ما دیگر به حرف و وعده آمریکا دل خوش نمی‌کنیم و نگاهمان فقط به عمل و کار آن‌ها است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص برجام، گفت: مقام معظم رهبری از ابتدا فرمودند که اعتمادی به دشمن ندارند و امروز هم همان حرف را تکرار می‌کنند اما فرصت کسانی که می گفتند امضای کری تضمین است از دست رفته.

وی افزود: بدعهدی های دشمن امروز کاملا مشخص است و بر کسی پوشیده نیست لذا  آمریکا باید به همه وعده‌هایش در برجام عمل و خسارت‌ها را جبران کند و بعد از آن ما به وعده‌های برجامی باز می‌گردیم.

حجت الاسلام نوری عدالت اقتصادی و مشکلات معیشتی را از جمله عقب ماندگی های نظام جمهوری اسلامی طی سال های اخیر دانست و گفت: با حضور دولت جوان و حزب اللهی می توان این مشکلات را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سالروز میلاد امام علی(ع)، گفت: شخصیت ناب امیرالمومنین(ع) باعث عزت و عظمت اسلام شد و امام علی دین و آئین را نجات داد.

وی در انتها بیان داشت: نقش امام علی(ع) در فتوحات اسلامی و فتح قلب‌ها، نشانگر عظمت تاریخی امام اول مسلمین است زیرا خدا و رسولش علی(ع) را دوست دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار