کد خبر: ۶۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
بیرجند- معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: طرح پاییزه فروش کتاب نهم اسفندماه در خراسان‌جنوبی آغاز و تا ۱۶ اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش آرانیوز:محمود رمضانی  اظهارکرد: طرح فروش زمستانه کتاب از ۹ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کتاب فروشان خراسان‌جنوبی تا پنجم اسفند فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان‌کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حدأکثر ۲۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید ۴۰ هزار تومان است.

رمضانی با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز در زمان اجرای طرح پاییزه فروش کتاب ادامه‌داد: این طرح فرصتی برای علاقمندان به کتاب است که در ایام نوروز اوقات فراغت خود را غنی کرده و با پرهیز از دورهمی‌ها از شیوع کرونا نیز جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: با توجه به گرانی کاغذ و کتاب، استفاده از این طرح‌ها به اقتصاد کتاب فروشی‌ها و همچنین تسهیل خرید کتاب برای علاقمندان کمک می‌کند.

رمضانی با اشاره به استقبال مردم از طرح پاییزه فروش کتاب گفت: ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب ۹۹ استان به فروش رفت که نشان از علاقمندی مردم فرهنگ دوست خراسان‌جنوبی به کتاب و کتابخوانی دارد.

وی افزود: در طرح پاییزه فروش کتاب ۶ هزار و ۲۶۶ جلد کتاب توسط ۱۲ کتابفروشی عضو این طرح به فروش رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار