کد خبر: ۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
ارزش واقعی سهام عدالت در هفته جاری روندی کاهشی داشت و درحالی که ارزش سهام عدالت به ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی در روز شنبه ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بود، در روز چهارشنبه تا ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش آرانیوز، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir  ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. البته ارزش واقعی این سهام یکسان نیست تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان در روز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری به ترتیب ۱۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۹ میلیون و۱۱۰ هزار تومان بود.

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان در روز شنبه، ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، در روز سه شنبه، ۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

قیمت سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان نیز در روز شنبه هفته جاری ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان بود.

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که سهامداران شخصا امکان معامله سهام خود را ندارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار