کد خبر: ۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دستورات لازم به ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد-چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس داده شده است. در حال حاضر علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیابی و امدادی به کانون زلزله، هر ۴ استان در حالت آماده با کامل به سر می‌برند، همچنین چادر و اقلام امدادی آماده شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دستورات لازم به ۴ استان کهگیلویه و بویراحمد-چهارمحال و بختیاری، اصفهان و فارس داده شده است. در حال حاضر علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیابی و امدادی به کانون زلزله، هر ۴ استان در حالت آماده با کامل به سر می‌برند، همچنین چادر و اقلام امدادی آماده شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال خواهد شد.

 دکتر همتی در پی زلزله ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا و یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص میزان خسارت احتمالی گفت:تاکنون خسارت جانی از زلزله ۵.۶ ریشتری سی‌سخت گزارش نشده است اما آب و برق منطقه قطع شده است و تیم‌های ارزیاب اعزام شدند.

گفتنی است این زمین لرزه که در ۱۰ کیلومتری شهر سی سخت، ۱۹ کیلومتری کمه اصفهان و ۲۴ کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد و این شهر را نیز لرزاند.

وی گفت: در پی وقوع این زمین لرزه به استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و خوزستان اعلام آماده باش شد و همچنین ۱۴ تیم ارزیاب و امدادی، ۸ تیم از کهگیلویه و بویراحمد ۶ تیم از اصفهان به محل اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه وضعیت جوی منطقه دارای بارندگی است گفت:۲۵ نفر مصدوم به صورت سرپایی و ۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی از تخریب برخی از منازل و ابنیه در شهر سی سخت و روستاهای اطراف خبر داد و گفت: آمادگی ارسال ۱۰۰۰ دستگاه چادرهای مسافرتی از استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به محل وقوع زمین لرزه را داریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار