کد خبر: ۶۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
اراک- استاندار مرکزی گفت: حرکت در انتخابات پیش رو بر مدار و محور قانون است و باید اصل بی‌طرفی در فرآیند انتخابات با وسواس و حساسیت رعایت شود.

به گزارش آرانیوز:سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بستر برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری در استان مرکزی مهیا است و اصل بی طرفی در انتخاب باید برای همه مجریان و نظارت کنندگان انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی و مدنی مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بی‌طرفی در انتخابات حد و مرز ندارد، بیان کرد: مجریان و ناظران انتخابات با وسواس و حساسیت کامل باید این روند بی‌طرفی را دنبال کنند تا اعتماد مردم خدشه دار نشود و هر گونه گمانه‌زنی از میان برود.

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو از تلفیق انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده و همین تلفیق حساسیت انتخابات پیش رو، را نسبت به دیگر انتخابات بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و حساسیت همه دست اندر کاران باید تلاش کنند، همواره از آرای مردم به بهترین شکل صیانت و پاسداری کنند. به گفته استاندار مرکزی، امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی تدارک دیده شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار