کد خبر: ۶۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از احتمال قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرهای استان کرمانشاه پس از قرمز شدن شهرهای خوزستان اخطار داد.

به گزارش آرانیوز:هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به قرمز شدن تدریجی شهرهای استان خوزستان اظهار کرد: به زودی این موج به استان‌های همجوار و سپس کرمانشاه سرایت می‌کند.

وی افزود: در صورت ایجاد موج چهارم کرونا در استان کرمانشاه خسارت‌های سنگینی به اقتصاد این استان وارد می‌شود، لذا باید نسبت به پیشگیری از شیوع موج چهارم این بیماری اقدام کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به عدم استفاده از ماسک توسط بخش قابل توجهی از مردم در سطح شهر و برخی مغاره‌داران گفت: عدم رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک سبب ابتلای سریع افراد و تکمیل ظرفیت تخت‌های کرونایی در بیمارستان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به سرعت بالای انتقال ویروس انگلیسی کرونا و شیوع آن در کشور ادامه داد: مطالبه گری عمومی به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازمه کنترل این ویروس است.

کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است

استاندار کرمانشاه به اجرای محدودیت‌های کرونایی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در زمینه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که باید اجرای این طرح با قوت ادامه پیدا کند، زیرا که این طرح نقش بسیار تعیین کننده‌ای در کنترل بحران کرونا در این استان داشته است.

بازوند تاکید کرد: فرمانداران مسئول کنترل بیماری کرونا در هر شهرستان بوده و در صورت قرمز شدن وضعیت هر شهرستان باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به ۲۴ مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه افزود: این مصوبات به تمامی دستگاه‌ها و ادارات ابلاغ شده و در صورت سهل‌انگاری در اجرای آن دادگستری استان کرمانشاه با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار