کد خبر: ۶۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
بیرجند- معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: قیمت شکر تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ تغییر پیدا نخواهد کرد.

به گزارش آرانیوز:سید داود موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از فروشگاه های زنجیره ای مرکز خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی بازدیدی که انجام شد روغن مایع به فور در سطح فروشگاه های استان موجود است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان ها براساس بُرش استانی و جمعیت هر استان ابلاغ می‌شود، بیان کرد: در زمینه روغن جامد کمبود در خراسان جنوبی داریم که به زودی روند توزیع روغن جامد هم بهبود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بر روی قیمت روغن جامد تجدید نظر شده است، تصریح کرد: در تامین ورق حلب های روغن جامد در کشور با مشکل مواجه شده ایم و به دلیل عدم مقرون به صرفه بودن شاهد کمبود روغن جامد در اکثر استان های کشور هستیم.

موسوی با اذعان به اینکه هر هفته جلسات ستاد تنظیم بازار با مشارکت دستگاه‌های مربوطه برگزار می شود، عنوان کرد: در این جلسات در خصوص تامین، توزیع و قیمت کالاها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم گیری ها در زمینه تامین شکر عنوان کرد: آخرین قیمت مصوب شکر هشت هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده که تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ تغییر نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا هماهنگی و برنامه ریزی دستگاه های ذی ربط شرایط خوبی برای مردم فراهم شود، تصریح کرد: اگر در زمینه شکر در استان‌ها کمبود وجود دارد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید کمبود را اعلام و سهمیه مورد نیاز را دریافت کند.

به گفته وی قیمت هر کیلوگرم قند بسته‌بندی نیز حداکثر ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه‌های توزیعی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه در برخی استان‌ها استانداران براساس شرایط استان مصوبات کارگروه تنظیم بازار را لغو می‌کنند، ادامه داد: هر آنچه در کارگروه تنظیم بازار کشور تعیین می‌شود در تمامی استان‌ها باید رعایت شود.

موسوی در خصوص تخفیفات غیر متعارف فروشگاه های زنجیره ای هم گفت: این موضوع چالش ایجاد کرده که باید کالاهایی که در گذشته خریداری شده با همان قیمت قبل به فروش برسد و از این ترفند به عنوان تخفیف استفاده نشود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار