کد خبر: ۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
بندرعباس - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر رفع تمامی نواقص و تامین نیازهای میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس بر اساس تعهدات انجام شده تاکید کرد.

به گزارش آرانیوز:رضا مدرس پیش ازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر بندرعباس که با حضور مدیرکل بازرسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهردار بندرعباس و مدیران مرتبط برگزار شد، بر رفع تمامی نواقص و تامین نیازهای میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس بر اساس تعهدات انجام شده تاکید کرد و بیان داشت: اصلاحات ورودی میدان طبق نظر کارشناسی تا زمان افتتاح توسط اداره کل راهداری با همکاری شهرداری انجام شود.

وی به همجواری کارخانه بتن و دل نگرانی های غرفه داران از این بابت اشاره کرد و افزود: طرح جابجایی این کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان راه اندازی این پروژه شهری را یکی نیازهای اساسی برشمرد که علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه محل عرضه مستقیم میوه و تره بار، نقش مهمی در رفع معضلات ورودی شهر بندرعباس دارد و رضایت مردم را جلب می‌کند.

مدرس تاکید کرد: دغدغه‌های غرفه داران در این میدان باید به طور کامل رسیدگی و رفع شود تا این بزرگواران بدون مشکل به فعالیت بپردازند.

وی گفت: با رفع نواقص میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس، این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهری در دولت تدبیر و امید، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، افتتاح می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار