کد خبر: ۶۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
اراک- جمعی از دانش آموزان دهه هشتادی به مناسبت سالروز صدور «بیانیه گام دوم انقلاب» در نشستی به تبیین نقش جوانان در تحقق اهداف این بیانیه پرداختند.

به گزارش آرانیوز:بهمن ماه سال ۹۷ در حالی که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد، مقام معظم رهبری با صدور «بیانیه‌ گام دوم انقلاب» برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرمودند.

بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد. این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد کرد.

نقش جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب در تحقق اهداف انقلاب نقشی غیرقابل انکار است و گفتگو در مورد «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» با نوجوانان و جوانان دهه هشتادی افق‌های این نسل را برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی بیش از پیش روشن می‌کند.

با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی ظهر دوشنبه در میزگرد تخصصی با حضور جمعی از دانش آموزان دهه هشتادی به تبیین «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و نقش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی پرداخته است. مشروح این میزگرد بزودی منتشر خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار