کد خبر: ۶۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
بابل- امام جمعه بابل یکی از صفات بارز علامه آیت الله مصباح یزدی را تابعیت محض از ولایت فقیه بیان کرد و گفت: وی در مسیر دفاع از حق، تلاشی جهادگونه داشت.

به گزارش آرانیوز:، حجت الاسلام مجتبی روحانی ظهر دوشنبه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) مراسم اربعین رحلت آیت الله مصباح یزدی، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و بیان ویژگی‌های آن امام همام به بیان سیره زندگی علامه آیت الله مصباح یزدی پرداخت.

حجت الاسلام روحانی یکی از صفات بارز علامه مصباح یزدی را مبارزه با شبهات و تابعیت ایشان از ولایت فقیه عنوان کرد و پرورش شاگردان مبرز در حوزه‌های مختلف را نیز از تلاش‌های خالصانه علامه بیان کرد.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی در بیان مطلب حق، در دفاع از دین و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ذره‌ای به دنبال منفعت خود نبود و حتی از آبروی خود نیز می‌گذشت.

حجت الاسلام روحانی، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در وظیفه شناسی و در راه خدمت به اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد و تا آخرین لحظات زندگی خود به دنبال تبیین مسائل اساسی و بنیادی اسلام و انقلاب بود.

وی علامه مصباح را عالمی انقلابی و دارای ویژگی‌های متعدد علمی، سیاسی و عملی عنوان کرد و افزود: علامه مصباح یزدی در ابعاد گوناگون علمی و عملی، به شایستگی به عنوان عمار انقلاب مطرح شد و اینکه او را منزوی کنند یا بر علیه او فعالیت‌های گسترده‌ای توسط دشمنان و منافقان صورت گیرد، ترسی نداشت و در مسیر حق و دفاع از ولایت و انقلاب تلاشی جهادگونه داشت و خستگی، سستی و عقب نشینی نکرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار