کد خبر: ۶۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه تلقی اشتباه از ساخت واکسن باعث عادی انگاری شده است گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا پایتخت نشینان از ظرفیت فضای مجازی برای مراسم اعتکاف استفاده کنند.

به گزارش آرانیوز:انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش استان تهران مشارکت تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد اظهار داشت: عمده ترین هدف ما تسریع در اعمال مالکیت مجموعه آموزش و پرورش استان تهران تثبیت املاک و دارایی‌های متعلق به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌ها است.

محسنی بندپی با بیان اینکه شهرستان‌های استان تهران به شدت از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برند و تاکید شد تا در تغییر کاربری‌ها به آموزش و پرورش کمک شود تا کمبود فضاهای فیزیکی جبران شود گفت: شناسایی افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل و باسواد شدن این افراد در رأس اهداف راهبردی شورای آموزش و پرورش استان است.

استاندار تهران بیان داشت: با اعمال محدودیت‌های هوشمند، فاصله گذاری اجتماعی شاهد شرایط مطلوبی از آبان ماه به این طرف بودیم و متأسفانه تلقی اشتباه از ساخت واکسن کرونا باعث عادی انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شده است و در این زمینه باید بگوییم هرگونه نگاه سطحی و عادی انگاری در مدیریت کرونا باعث شکننده‌تر شدن مدیریت کرونا در استان تهران خواهد شد.

وی افزود: از اول بهمن ماه شاهد خیز ملایم افزایش مراجعین سرپایی و بستری بودیم به طوری که اول بهمن تعداد ۱۸۷۹ بستری و روز ۲۶ بهمن تعداد ۲۱۹۰ بستری در بخش‌های بیمارستانی استان داشتیم و این افزایش بستری بسیار نگران کننده است نگران کننده است.

محسنی بندپی بیان داشت: شناسایی کانون‌های بیماری کرونا و قرنطینه بیماران را در طرح شهید سلیمانی با جدیت پیگیری می‌کنیم و اگر فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد کرونا را جدی نگیریم باید منتظر پیک چهارم کرونا باشیم.

استاندار تهران گفت: با توجه به شرایط متزلزل کرونا برپایی مراسم اعتکاف توصیه نمی‌شود و لذا از شهروندان استان تهران تقاضا داریم تا از ظرفیت فضای مجازی در این راستا بهره مند شوند چرا که هرگونه عدم رعایت پروتکل‌های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی می‌تواند اوضاع مدیریت کرونای استان را شکننده‌تر کند.

وی اظهار داشت: میزان مرگ و میر کرونای انگلیسی بسیار شدید تر از کرونای معمولی است و همه رده‌های سنی را شامل می‌شود و در فرودگاه‌ها نیز اقدام به گرفتن تست کامل کرونا از مسافرین می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار