کد خبر: ۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
پیشوا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: علل تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ کشور در دستور کار ۲ وزارتخانه است.

به گزارش آرانیوز:بابک دین پرست ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی راکد در پیشوا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ️بررسی علل تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ کشور در دستور کار دو وزارتخانه قرار دارد اظهار داشت: پیگیری مشکلات تولید تا رفع کامل آنها ادامه خواهد داشت.

دین‌پرست گفت: امروز مشکلات واحد صنعتی در حال احداث صنایع فلزی در شهرستان پیشوا مورد بازدید قرار گرفت و در خلال آن مسائل پیش روی دو واحد تولیدی دیگر نیز بررسی شد.

وی بیان داشت: در تعویق پرداخت جرایم این شرکت به شرکت شهرک‌های صنعتی به شرط عمل به تعهدات در راه‌اندازی این‌مجموعه ظرف زمانبندی مشخص کمک خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر وارد چرخه تولید شود و همچنین مشکلات کارخانه تولید بتن به‌دلیل جابجایی در زوم شهرک صنعتی با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بیان داشت: در راستای سیاست‌های جدید در وزارت صمت و وزارت کشور، رویکرد بررسی علل غیرفعال یا تعطیل شدن واحدهای تولیدی بزرگ مقیاس کشور در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس همین رویکرد، امروز مشکلات ۷ واحد تولیدی استان تهران بررسی می‌شود که حجم سرمایه‌گذاری آنها رقمی بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان است که مشکلات این واحدهای تولیدی تا رفع کامل آنها مجدانه پیگیری می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار