کد خبر: ۶۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
یزدـ دفتر اول وصیت‌نامه شهدای استان یزد مشتمل بر هزار صفحه در دفتر امام جمعه یزد رونمایی شد.

به گزارش آرانیوز:در مراسم تجلیل از ۱۳ برگزیده مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد، از دفتر اول وصیت نامه شهدای استان یزد رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، انس جامعه ایثارگری با قرآن است، اظهار داشت: یزد در این زمینه خوش درخشیده و در مسابقات اوقاف که از استانداردهای ویژه برخوردار است، ۱۳ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در رشته‌های تفسیر، قرائت و حفظ قرآن کریم حائز رتبه برتر شدند.

حجت الاسلام زارع با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام دهه فجر عنوان کرد: در این ایام با وجود شیوع کرونا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به شکل محدود و با رعایت پروتکل‌ها انجام شد.

وی از برگزاری یادواره زنان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: امروز نیز از کتاب خاطره شهدا که دفتر اول آن در هزار صفحه به چاپ رسیده، رونمایی شد.

زارع اظهار داشت: در این کتاب هم تصویر وصیت نامه اصلی شهید و هم متن تایپی به اضافه تصویر شهدا به چاپ رسیده است.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب در یزد خبر داد و یادآور شد: تلاش شد به رغم شیوع کرونا و محدودیت‌های موجود، برنامه‌های ایام دهه فجر با محوریت شهدا برگزار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار