کد خبر: ۶۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
همدان _ استاندار همدان گفت: افرایش۷۰ درصدی تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در استان همدان حاصل عملکرد دولت در حوزه بهداشت و درمان است.

به گزارش آرانیوز:سید سعید شاهرخی در در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تخت‌خوابی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: استان همدان در کنترل بیماری کرونا عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه ایران در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، در قیاس با کشورهای اروپایی و آمریکایی، در وضعیت و شرایط بسیار مناسبت‌تری قرار دارد، ادامه داد: بدون شک عملکرد خوب ایران در مقابله با ویروس کرونا، حاصل برنامه‌ریزی دقیق، تلاش‌های کادر بهداشت و همراهی خوب مردم ایران است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور، تحت کنترل است و همچنان همراهی مردم را می‌طلبد، افزود: در استان همدان نیز با کمک کادر بهداشت و درمان اقدامات جدی و مؤثری در زمینه پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

شاهرخی وضعیت کنترل گسترش ویروس کرونا در همدان را دارای وضعیت مناسب دانست و گفت: دولت تحولی در زمینه بهداشت و درمان انجام داده است.

وی با بیان اینکه در مدت آغاز به کار دولت تدبیر و امید، بیش از یک‌هزار تخت بیمارستانی افزایش یافته است، بیان کرد: بدون شک افرایش ۷۰ درصدی تخت‌های آی‌.سی.یو (بخش مراقبت‌های ویژه)، حاصل برنامه‌ریزی دولت است.

شاهرخی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های و نشانه‌های مهم تحول دولت در حوزه بهداشت و درمان، اقداماتی است که در استان همدان به‌خصوص مرکز استان صورت گرفته است، اضافه کرد: با توجه به بیمارستان‌هایی که در استان و شهرستان همدان افتتاح شدند یا در دست اجرا و احداث است، می‌توان گفت یک جهش در امر خدمات‌رسانی در حوزه درمان صورت گرفت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار