کد خبر: ۶۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
اراک- مسابقات اسکیت سرعت آقایان و بانوان استان مرکزی در سه ماده ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ متر با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.

به گزارش آرانیوز:مسابقات اسکیت سرعت آقایان و بانوان استان مرکزی، گرامیداشت دهه فجر در سه ماده ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ متر با شرکت بیش از ۲۵۰ اسکیت باز در ۲۵ رده سنی در پیست اختصاصی اسکیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد. این دوره از مسابقات زیر نظر هیئت اسکیت استان مرکزی انجام شد و نتایج زیر حاصل این رقابت‌ها است.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۳ سما وثوق نیا، مهنا فضایلی و یسنا زمانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۲ ستایش عسگری و هلنا مسگراف مقام‌های اول و دوم را کسب کردند. و سارینا رباط میلی سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۱ فاطمه رضایی، وندا آل یاسین و پرستش شیعه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۰ آفرینش محمدی، ستیا شهبازی و آرینکا مشایخی مقام‌های اول تا سوم را به دست آورند.

در ماده ۲۰۰ متر متولدین ۱۳۸۹ ثنا سرلک و ثنا توکلی مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و رها تیموری در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۸۸ پریما رضایی، محدثه سلیمی و یسنا شهبازی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۸۷ راحیل رضایی، شایسته صفایی و غزل میرزایی به ترتیب عناوین اول و سوم را از آن خود کردند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۸۶ --- ۱۳۸۵ ستایش فضلی مقام اول را به دست آورد. بهارت عرفانی و آیسا کریمی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر در رده سنی جوانان، سارا جدیدالاسلام، سالینا قربانی و فاطمه بهرامی اول تا سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی بزرگسالان، مهسا خطیبی فرد اول شد. انسیه خلجی و فائزه صالحی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده ۵۰۰ متر سرعت گروهی رده سنی متولدین ۱۳۹۰ آفرینش رئیس محمدی، ستیا شهبازی و آرنیکا مشایخی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده ۵۰۰ متر گروهی رده سنی متولدین ۱۳۸۹ رومینا شجاعی، ثنا سرلک و ثنا توکلی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند

در ماده ۵۰۰ متر گروهی رده سنی متولدین ۱۳۸۷، شایسته صفایی، راحیل رضایی و غزال میرزایی به ترتیب عناوین اول تا سوم کسب کردند.

در ماده ۵۰۰ متر گروهی متولدین ۸۶ --۸۵، ستایش فضلی بر سکوی نخست ایستاد. آیسا کریمی مقام دوم را به دست آورد و غزال جواهر طلب در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده ۵۰۰ متر رده سنی جوانان، سارا جدیدالاسلام، سالینا قربانی و فاطمه بهرامی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در ماده ۵۰۰ متر رده سنی بزرگسالان، مهسا خطیبی فرد در سکوی نخست ایستاد. فائزه صالحی در جایگاه دوم قرار گرفت انسیه خلجی سوم شد.

در ماده ۵۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۸۸، پریما رضایی، یسنا شهبازی و یسنا توکلی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۳، امیرمهدی موچانی مقام اول را کسب کرد. علی اصغر رئیس محمدی دوم شد و پرهام فراهانی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۲، رادین آباقری اول شد. آرین رحمانی جایگاه دوم قرار گرفت و رایان رحمانی سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۱، محمد حسین سهیلی، امیرحسین صوفی و محراب نوری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۹۰ -- ۱۳۸۹، حسام خدمی، پارسا صالحی و ماهان عسگری به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۸۷، آرمان کرمی در جایگاه نخست ایستاد. معین بهزادی و نیما نیک ملکی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۸۴--۸۵ -- ۸۶، عارف استاد اکبر، امین رضا خسرو بیگی و نریمان خسروی زاده به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی جوانان، مهدی سلیمانی و مانی یادگاری اول و دوم شدند. سبحانی جاویدان فرد در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۱۳۸۸، رهبر غریب، مهبد دستوری زاده و علی کاشانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار