کد خبر: ۶۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
بابل- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت با عزمی قاطع بسوی آرمانهای حقیقی مبتنی بر مردمسالاری دینی گام برمی دارد.

به گزارش آرانیوز:علی کریمی فیروزجایی صبح چهارشنبه در حاشیه آئین مردمی جشن پیروزی انقلاب در بابل افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ودر پرتو آموزه‌های وحیانی اسلام به قله اقتدار و بالندگی نزدیک شده است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به چالش‌های کنونی عرصه اقتصاد افزود: به رغم شرایط تحریمی و فشارهای ظالمانه دشمنان کشورمان در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی مانند تولیدات زیربنایی، سدسازی، محصولات دانش بنیان، داروهای نوترکیب، محصولات آلیاژی، پتروشیمی، فناوری‌های نوین ارتباطی و پزشکی و فرآورده‌های نفتی، صنایع هسته‌ای و شیلاتی، باغی و زراعی پیشتاز منطقه و جهان است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر هویت دینی انقلاب اسلامی که در پرتو مجاهدت‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به حیات خود ادامه می‌دهد افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها نمونه حکومت جهانی است که با نماد شیعه مقابل امپریالیسم و امپراطوری غرب و شرق متولد شد و با اقتدارکامل توانایی‌های آنان را به چالش کشید.

فیروزجایی با اشاره به پیشرفتهای شگرف انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یادآورشد: بزرگترین نعمت و هدیه نهضت الهی امام راحل خودباوری و استقلال فکری و فرهنگی بود که برپایه آن تحولات عمده در کشور رقم خورد.

این نماینده مجلس، مردمی بودن انقلاب و تأثیر رأی مردم بر سرنوشت کشور را وجه تمایز آشکار جمهوری اسلامی با همه نظام‌های سیاسی جهان دانست وافزود: هم اکنون رأی واراده مردم بر تمامی عرصه‌های حیاتی کشور حاکم است.

نماینده مردم بابل با اشاره به تلاش وقیحانه دشمنان برای نادیده انگاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان غدار انقلاب به سرکردگی آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را بعنوان حکومت غیر مترقی و عقب مانده در رسانه‌های تحت الحمایه خود معرفی می‌کنند که در محافل غیر رسمی همواره از پیشرفتهای خیره کننده انقلاب ما اظهار شگفتی و نگرانی می‌کنند.

کریمی فیروزجایی ظهور اراده‌های ایمانی متکی به اندیشه‌های ناب اسلامی را جلوه بی نظیر انقلاب در جای جای میهن اسلامی دانست وافزود: جوانان مؤمن و انقلابی باید موتور محرکه کشور را برای تحقق اهداف محوری انقلاب در گام دوم به حرکت درآورند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عصر آینده تبلور اندیشه و اراده‌های تابناک انقلابی در ایران و سایر نقاط جهان است.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر نقش ممتاز مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب خاطر نشان کرد: پیشرفت و شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور مرهون حضور بانشاط و فعال قشرهای مردمی است.

نظرشما
پربازدیدها