کد خبر: ۶۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و خانوادگی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:عباس سروری صبح امروز در نشست خبری هماهنگی مراسم روز جشن انقلاب در استان، اظهار کرد: این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا میدان فردوسی رأس ساعت ۱۰ صبح و در سایر شهرستان‌های استان رأس ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: رأس ساعت ۱۰ صبح، یک مراسم ویژه با سخنرانی حشمت الله قنبری از اساتید برجسته کشور در محل چهار راه بسیج با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و قطعنامه مردمی نیز قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در شب ۲۱ بهمن ماه ویژه برنامه سر دادن بانگ الله اکبر رأس ساعت ۹ شب در پشت بام‌ها خواهیم داشت و سه نقطه از شهر کرمانشاه نیز نورافشانی می‌شود.

سروری با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت خودرویی و موتوریی در کرمانشاه، پیش‌بینی کرد؛ حدود ۶ هزار خودرو و موتورسیکلت در این راهپیمایی باشکوه حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در بحث ترافیک مسیر راهپیمایی، تاکید کرد: همشهریان کرمانشاهی از شب ۲۱ بهمن در خیابان‌های اصلی مسیر سه راه ۲۲ بهمن تا میدان فردوسی هیچ خودرویی را پاک نکنند.

سروری با بیان اینکه خودروهای شخصی برای دریافت پرچم و پلاکاردهای تبلیغاتی این مراسم باید پیش از آغاز راهپیمایی در میدان آزادی حاضر شوند، گفت: موتورسواران و دوچرخه سواران آقا بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با هیأت دوچرخه سواری و اتومبیل رانی حرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: در این مراسم با همت پالایشگاه نفت کرمانشاه به ۴۲ خودرویی که تزئینات مفهومی، زیبا و مناسب با جشن پیروزی انقلاب داشته باشند، هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه کرمانشاه یک پایگاه بسیار ارزشمند برای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، یک مقدمه ارزشمند برای حضور پررنگ مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار