کد خبر: ۶۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به ظرفیت های انسانی و طبیعی روستاهای منطقه سیروان سنندج خواستار توجه ویژه دستگاه های اجرایی استان برای توسعه مشاغل خانگی در این منطقه شد.

به گزارش آرانیوز:، سردار سید صادق حسینی شنبه شب در جمع اعضای شورا و معتمدین روستاهای «تنگیسر»، «محراب» و «نیر» در محل کتابخانه عمومی روستای تنگسیر اظهار کرد: در ماه‌های گذشته چندین بار به این منطقه سفر کرده‌ایم و از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های اهالی این روستاها را احصا کرده‌ایم.

وی افزود: بررسی‌ها و پیگیری‌های متعددی در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های این روستاها صورت گرفته است و در این راستا حمایت از مشاغل خانگی، کمک به خانوارهای نیازمند، رفع دغدغه جاده مواصلاتی را برای اهالی این منطقه دنبال خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: دولت وظیفه دارد به وضعیت روستاهای این منطقه رسیدگی کند و به وعده‌هایی که داده شده است عمل کند.

سردار حسینی از پیگیری مسأله پمپاژ آب برای باغات روستاهای منطقه و حمایت از نخبگان علمی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: مردم نجیب و متدین این منطقه شایسته والاترین خدمات هستند و انتظار داریم ادارات و سازمان‌های خدمت رسان در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع کاستی‌ها در حوزه‌های زیر ساختی اقدام کنند.

در ادامه این جلسه نیز اعضای شورا و معتمدین روستاهای محراب، نیر و تنگیسر به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستاهای این منطقه و تعداد بی شمار جوانان تحصیلکرده اشاره کردند و خواستار حمایت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از اهالی این روستاها برای نقش آفرینی هرچه بیشتر در عرصه‌های فرهنگی، تولیدی و اقتصادی استان شدند.

دیدار با خانواده شهید عامر قادری از شهدای بسیجی منطقه در روستای «سنان سر» نیز پایان بخش سفر فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به بخش سیروان بود و سردار حسینی در این دیدار علاوه بر تجلیل از خانواده معزز این شهید والامقام بر رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان تأکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار