کد خبر: ۶۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
جانشین ‌قرارگاه ثارالله ‌با بیان اینکه آمریکایی‌ها در بیان جزئیات حمله موشکی ایران به عین‌الاسد فقط پنهان‌کاری کردند، گفت: روس‌ها پس از حمله گفتند شما معادلات جهان را عوض کردید.

به گزارش آرانیوز، سردار حسین نجات ‌در همایش تجمع گردان‌های امنیتی سپاه پاکدشت با اشاره به جنایات دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: انگلیسی‌ها رضاخان را بر سر کار نشاندند و وقتی احساس خطر کردند وی را برداشته و پسرش را بر سر حکومت نهادند که این نتیجه اعتماد به دشمنان اسلام است.

وی افزود: با عنایت پروردگار و اعتماد ملت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رژیمی که مورد اطمینان کامل آمریکا بود از دست جیره‌خواران جهان خارج و تبدیل به حکومت اسلامی شده و در نهایت به مستضعفان تقدیم شد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه حکومت علوی بعد از حکومت امام علی(‌ع‌) برحسب اعتماد مردم ایران به امام راحل ایجاد شد، تصریح کرد: این انقلاب ویژگی‌های بسیاری از جمله استقلال را در جهان از خود به نمایش گذاشت. 

سردار نجات در ادامه تأکید کرد: ایران اسلامی با شعار "نه غربی نه شرقی" توانست به یکی از مستقل‌ترین کشورهای جهان تبدیل شود و هیچ‌کس نمی‌تواند به ملت ایران زور بگوید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار