کد خبر: ۶۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و برای مهار ویروس کرونا از دانش روز دنیا توسط متخصصین داخلی استفاده می‌کند.

به گزارش آرانیوز:فداحسین مالکی  از ورود کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به روند پیشرفت واکسن کرونا در کشور خبر داد و اظهار داشت: ایران مصمم است در ساخت واکسن ویروس منحوس کرونا از دانش بومی توسط متخصصین داخلی استفاده کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ایران استفاده از  تحولات علمی دنیا در ساخت واکسن کرونا را مشروط به پاسخ نهایی در همان کشور، در دستور کار قرار داده است. در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با متخصصین ساخت واکسن توسط سه گروه در انستیتو پاستور، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و پروژه مشترک ایران و کوبا مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که تأکید کمیسیون امنیت ملی بر کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های  موجود در جامعه بوده است.

وی با بی‌اساس خواندن عدم تمایل ایران به خرید واکسن از خارج کشور، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل ملت، حفظ و سلامت مردم مسئول است و از دانش روز دنیا برای مهار این ویروس خطرناک در کشور استفاده خواهد کرد. واکسن خارجی در صورتی وارد کشور می‌شود که علاوه بر تأیید جهانی، مورد تأیید نهایی متخصصان ایرانی نیز باشد.

‎نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نابودی کامل ویروس کرونا فقط با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار