کد خبر: ۶۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ساری- استاندار مازندران تقویت تجهیزات حمل ونقل دریایی را برای توسعه صادرات محصولات مختلف در استان از جمله کشاورزی ضروری دانست.

به گزارش آرانیوز:احمد حسین زادگان ظهر شنبه در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی خواستار تقویت ناوگان حمل ونقل دریایی برای توسعه صادرات در استان شد و گفت: در سال‌های اخیر تجهیزات زیرساختی مناسبی در سه بندر استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار در استان، تقویت تجهیزات حمل و نقل دریایی را در استان ضروری دانست و گفت: تأمین کانتینرهای مناسب از جمله نیازمندی‌ها است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه باید کارکرد بنادر استان را با تقویت زیرساخت‌ها افزایش دهیم، یادآور شد: راه اندازی پایانه صادرات نیز در استان، روند صادرات محصولات کشاورزی را جهش می‌دهد.

حسین زادگان بر لزوم صادرات محصولات کشاورزی استان به کشورهای آسیای میانه تاکید کرد و گفت: کشتیرانی دریای خزر باید برای توسعه ظرفیت‌های حمل ونقل دریایی برنامه ریزی کند.

استاندار مازندران توسعه ناوگان و ظرفیت حمل و نقل هوایی را نیز در استان برای توسعه مناسبات الزامی دانست و گفت: در این راستا با موافقت با یک شرکت هوایی پرواز مستقیم ساری - آکتائو برقرار می‌شود.

وی با اظهار اینکه این سورتی پرواز با هواپیماهای کوچک انجام می‌شود، تصریح کرد: راه اندازی این پرواز مستقیم، ظرفیت‌های صادراتی استان را نیز افزایش خواهد داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار