کد خبر: ۶۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: دو نفر از اعضای کانون پرورش فکری گیلان به عنوان برگزیده جشنواره تجسمی «خانه دوست‌داشتنی من» انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش آرانیوز:اسفندیار ضیایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره تجمسی «خانه دوست‌داشتنی من»، اظهار کرد: این جشنواره با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و مؤسسه خانه دوست‌داشتنی من در رشته‌های «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «تصویرسازی» «کُلاژ» و «حجم‌سازی» برگزار شد.

وی به فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای به تصویرکشیدن «خانه دوست‌داشتنی» از سوی مخاطبان گروه‌های سنی «نوخوان»، «نونهال»، «نونگاه» اشاره کرد و افزود: جلب نظر جامعه به اهمیت فراهم سازی محیطی امن و صمیمی برای آینده‌سازان و ماندگار سازی آثار خلاقانه شرکت‌کنندگان، از اهداف انتشار جشنواره بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه فراخوان این جشنواره آذر ماه امسال منتشر شد، گفت: بیش از ۱۰۷ اثر در بخش‌های پیشنهادی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: هیئت داوران این جشنواره با بازبینی آثار با نگاهی ویژه به اصالت، هماهنگی با دنیای آشنای کودکان و نوجوانان، خلاقیت، ایده‌پردازی و استفاده مناسب از ابزار، «انیسا خورسندفر» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک بندرانزلی را به عنوان برگزیده بخش کلاژ «تکه‌چسبانی» و «ترنم فتحی‌نیا» از همین مرکز فرهنگی هنری را شایسته عنوان برگزیده بخش نقاشی معرفی‌کرد.

ضیایی با بیان اینکه در پایان ۱۳ اثر از سوی هیئت داروان به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند، افزود: مقرر شده با همکاری سازمان نظام مهندسی گیلان، امکان ثبت‌نام رایگان تمامی شرکت‌کنندگان در یک کارگاه تخصصی برخط فصل بهار سال آینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فراهم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار