کد خبر: ۶۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
سنندج- ششمین جشنواره ابوذر و اولین جشنواره رسانه ای مکتب حاج قاسم با معرفی نفرات برگزیده در بخش های مختلف در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش آرانیوز:مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

توفیق مفاخری مسئول بسیج رسانه استان کردستان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: برای ششمین سال متوالی شاهد استقبال گسترده فعالان رسانه‌ای استان از این رویداد هستیم و در بخش‌های مختلف آثار متنوعی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: در مجموع ۵۶۵ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که نسبت به پنجمین دوره این جشنواره از رشد قابل توجهی برخوردار است.

در ادامه این مراسم و بر اساس آرای سلیمان الله مرادی، مسعود احمدی، شیروان یاری و مسعود مراد سلیمی داوران این جشنواره

در بخش‌های برگزیدگان جشنواره مکتب حاج قاسم و در بخش فیلم؛ طیب الله ویسی از واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان رتبه اول را کسب کرد، شیدا علیمرادی از باشگاه خبرنگاران و سعید کردی از واحد خبر صدا و سیمای مرکز کردستان به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند و حسین چشمه کبودی از واحد خبر صدا و سیما حائز رتبه سوم شد.

همچنین در این بخش تندیس ویژه جشنواره به مهرداد یوسفی از صدا و سیمای مرکز کردستان تعلق گرفت.

در بخش تولیدات مکتوب جشنواره حاج قاسم نیز نشمیل نوشادی از خبرگزاری ایسنا، زهره نادری مقدم از هفته نامه خبر کردستان رتبه برتر بخش خبر را کسب کردند، فرید سماواتی از هفته نامه ئاوات و علی کرمی از سایت تابناک در بخش یادداشت جوایز برتر را به دست آوردند و طاهره جلوخانی از سایت کردتودی و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس نیز در بخش گزارش حائز رتبه برتر شدند.

در بخش برگزیدگان ششمین جشنواره استانی ابوذر نیز در بخش عکس موضوعی، نوید صیدیمرادی از خبرگزاری شبستان شایسته تقدیر، مصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم، فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و بختیار صمدی از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کردند.

همچنین در بخش عکس آزاد، ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان رتبه اول و الهام امی و کیوان فیروزه‌ای هر دو از خبرگزاری مهر نیز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر این جشنواره نیز سروش حبیبی راد از خبرگزاری مهر رتبه سوم را کسب کرد، رتبه دوم این بخش به شیرین مرادی از خبرگزاری فارس و رتبه اول به کلثوم مؤمنی از خبرگزاری ایرنا رسید.

در بخش خبر شهین امجدی از خبرگزاری شبستان رتبه اول، هیوا محمدپور از سایت خبری بارانی نیوز رتبه دوم، شیوا اردلان منش از خبرگزاری فارس و میلاد مرادی از خبرگزاری تسنیم نیز به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش یادداشت منصور اولی از خبرگزاری کردپرس رتبه اول را کسب کرد و رتبه‌های بعدی به عدالت ناصری از فارس و چنور صادقی از ایرنا رسید.

در بخش مصاحبه نیز شیما صادقی از هفته نامه ئاریز شایسته تقدیر شناخته شد و فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس، هژیر الله مرادی از روزنامه روژان و طاهره جلوخانی از سایت کردتودی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش گزارش از ژاله گرگانی از خبرگزاری ایرنا و شیما صادقی از هفته نامه ئاریز تقدیر به عمل آمد و حسین حسین زاده از ایرنا رتبه اول را کسب کرد.

رزیتا قادری از تسنیم و شیرین مرادی از فارس رتبه دوم مشترک و فرانک کیانپور از ایسنا و هژیر الله مرادی از روزنامه روژان رتبه سوم مشترک این بخش را کسب کردند.

در بخش فیلم نیز میدیا رحیمی از خبرگزاری صدا و سیما، سروه احمدی از صدا و سیما و مسعود باتمانی از تسنیم رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش ویژه این جشنواره نیز مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل و عادل پیرویسی از سایت کردتودی برگزیده شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار