کد خبر: ۶۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انسداد راه ارتباطی ۶۰ روستای استان به دلیل برف و کولاک خبر داد.

به گزارش آرانیوز:ارسلان شکری  با اشاره به تلاش بی وقفه راهداران با وجود بارش برف و یخبندان طی روزهای گذشته افزود: از ابتدای بهمن ماه با بارش برف و انسداد راه‌های روستایی راه دسترسی به ۱۶۴ روستا در استان بازگشایی شده و روند بازگشایی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این روستاها در شهرستان‌های مختلف شمال، مرکز و جنوب آذربایجان غربی با بارش برف و کولاک مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به باز بودن همه محورهای اصلی و فرعی استان بیان کرد: برای بازنگه داشتن جاده‌ها، بیش از ۲ هزار کیلومتر برف روبی صورت گرفته است.

شکری ادامه داد: در این عملیات، ۲۲۰ ماشین راهداری با تلاش حدود ۴۰۰ راهدار فعال در مناطق مختلف جنوبی و شمالی آذربایجان غربی به کار گیری شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت، ۲ هزار و ۲۰۰ تن شن و نمک در جاده‌های آذربایجان غربی مصرف شده تا زمینه بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی فراهم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار