کد خبر: ۶۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضایییه در بیستمین سفر استانی خود صبح امروز وارد سمنان شد.

به گزارش آرانیوز، رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه سمنان مورد استقبال آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل نهادها و مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

در این سفر یک روزه جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضایی آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

در بیستمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه برنامه‌هایی نظیر حضور در شورای اداری، دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضائی گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید

حضور در شورای قضایی سمنان برای بررسی مشکلات حقوقی و قضایی این استان از دیگر برنامه‌های سفر یک ‌روزه رئیس قوه قضاییه به استان سمنان است.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات حقوقی - قضائی استان سمنان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار دارد.

رئیس قوه قضاییه علاوه بر حضور در شهرستان سمنان در شاهرود نیز حضور می‌یابد.

گفتنی است این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد صورت می‌پذیرد.

 قوه قضاییه در بدو ورود به استان سمنان گفت: بررسی و رفع مشکلات قضایی مردم مهم‌ترین هدف سفرهای استانی و همچنین استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از سفر یک گروه 25 نفره از همکاران برای رصد مشکلات قضایی به این استان سفر کردند که امروز این مشکلات بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسائل قضایی امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و همچنین استاندار سمنان بررسی و برای مشکلاتی که در استان قابل‌ پیگیری است تصمیم‌گیری می‌شود و برای مسائل و مشکلاتی که در مرکز باید پیگیری شود در نخستین جلسات در مرکز بررسی لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

رئیس قوه قضاییه با بیان این که مردم استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس قریب سه هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند گفت: از تمامی مردم و همچنین همکاران قضایی و اداری عذرخواهی می‌کنم چون به علت وجود بیماری کرونا امکان حضور در اجتماعات وجود ندارد و از این ‌جهت احساس خسران می‌کنم.

رئیسی با اذعان به این که تلاش می‌شود تا تمامی سفرهای استانی همراه با رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی باشد افزود: قصد داشتیم در سفرها با طلاب، فرهیختگان و اساتید دانشگاهی نیز دیدار داشته باشیم اما به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا این امکان نیست.

وی خاطرنشان کرد: حضور در شورای اداری استان، دیدار با همکاران قضایی و همچنین شرکت در شورای قضایی برای بررسی مسائل استان برخی از برنامه‌های سفر به استان سمنان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار