کد خبر: ۶۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
ساری- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از آماده باش دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای مقابله و مهار خسارت های احتمالی برف و کولاک در استان خبر داد

به گزارش آرانیوز:علی اصغر احمدی با اشاره به وضعیت ناپدار جوی استان در روزهای پایانی هفته گفت: برای مقابله و پیشگیری از خسارت‌های ناشی از برف وکولاک، تجهیزات و ادوات راهداری به مناطق کوهستانی و روستایی اعزام شده است.

وی افزود: هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مختلف و خدمات رسان صورت گرفته است و از دامداران و باغداران نیز تقاضا داریم تا از محصولات و دام‌ها مراقبت داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین به شهرداری‌های استان ابلاغ شد تا ادوات را پای کار بیاورند و برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی داشته باشند.

احمدی از مردم خواست تا در روزهای پایانی هفته از سفر به مناطق کوهستانی پرهیز کنند و افزود: اولویت اول راه‌های اصلی و شاهراه‌ها هستند و در صورت همکاری مردم می‌توانیم بهترین خدمات را به هم استانی‌ها داشته باشیم.

طبق پیش بینی هواشناسی مازندران درپی بروز تغییرات جوی، دمای هوای استان طی روزهای پایانی هفته تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد و بارش برف و کولاک استان را دربر می‌گیرد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار