کد خبر: ۶۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیش از ۳۰ هزار پرونده با مجموع تسهیلات درخواستی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های استان معرفی شده است.

به گزارش آرانیوز:علی آشتاب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و اظهار کرد: در این راستا ۱۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل و کسب و کارهای متضرر از کرونا در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به سهمیه ۷۰۰ میلیارد تومانی لرستان برای پرداخت تسهیلات کرونا به مشاغل ادامه داد: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان از این رقم جذب شده است و ۲۰ هزار و ۷۲۹ پرونده با حفظ ۲۴ هزار و ۳۲۴ شغل موفق به دریافت این وام شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، مراکز آموزشی و فنی حرفه‌ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده‌ای تخصیص یافته است.

آشتاب گفت: بیش از ۳۰ هزار پرونده با مجموع تسهیلات درخواستی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های استان معرفی شده است و کار پرداخت وام به کسب و کارهای متقاضی همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۷ هزار واحد از مجموع ۵۳ هزار واحد صنفی لرستان در خرم آباد وجود دارد، تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از تسهیلات، به اصناف و کسب و کارهای این شهرستان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: حمایت از مشاغل و تثبیت اشتغال کار راحتی نیست اما در حدود ۱۰ ماه گذشته تلاش بسیاری صورت گرفته است با پرداخت تسهیلات بانکی، از تعطیلی واحدها جلوگیری شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار