کد خبر: ۶۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
خرم‌آباد- استاندار لرستان با تاکید بر لزوم احصاء نیازهای ورزش کشتی در استان گفت: در حوزه تامین تجهیزات و زیرساخت‌های این ورزش مشارکت خواهیم کرد.

به گزارش آرانیوز:سید موسی خادمی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کشتی متعلق به ایران است و قاعدتاً ایران باید نسبت به دیگر کشورها سرآمد باشد، اظهار داشت: در ایران هم لرستان چنین ویژگی دارد و مردم ما هم روحیات نزدیکی با این ورزش قهرمانی و پهلوانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از این ورزش وظیفه ماست، افزود: باید نیازهای این ورزش در استان احصاء شود، ما نیز در حوزه تأمین تجهیزات و زیرساخت‌های ورزش کشتی مثل خانه کشتی و… مشارکت می‌کنیم.

استاندار لرستان یادآور شد: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان دستاورد بزرگی دارد و کمک خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی کشتی آقای غلامرضا محمدی از افتخارات لرستان است، اظهار داشت: ما دو نفر کشتی گیر را در اردوی تیم ملی داریم و قهرمانان خوبی هم در این رشته در استان پرورش یافته است.

حشمت الله امان الهی با بیان اینکه در لرستان در ۷ شهرستان خانه کشتی داریم، در خرم آباد سالن ۳ هزار نفره داریم که به نام خانه کشتی فعال است، تصریح کرد: در برخی شهرها هم خانه کشتی نداریم که نیاز است برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار