کد خبر: ۶۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
فومن- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: ۱۲ برنامه فرهنگی و اجتماعی دهه مبارک فجر در فومن برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:یوسف نیک انجام ظهر چهارشنبه در کارگروه رسانه و ستاد دهه فجر با بیان اینکه کارگروه رسانه و فضای مجازی تشکل شده است، افزود: با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا به وجود آورده وظیفه رسانه در این ایام بیشتر شده است.

نیک انجام ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه فومن در اطلاع رسانی، گفت: عزیزان خبرنگار در این ایام تمامی اخبار شهرستان را به صورت کشوری پوشش داده‌اند.

وی با بیان اینکه، انقلاب ما انقلاب فرهنگی است، افزود: با توجه به شیوع و ادامه دار بودن این بیماری برای شناساندن انقلاب به نسل جدید در فضای مجازی و تولید محتوا بسیار با اهمیت است.

نیک انجام با اشاره به اجرای ۱۲ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام الله دهه فجر در شهرستان فومن، ادامه داد: برای نخستین بار نمایشگاه عکسی از اتفاقات سال ۵۷ و برنامه‌های دهه فجر سال‌های بعد تا کنون در نگار خانه کیومرث صابری به نمایش گذاشته می‌شود.

نیک انجام به تولید تئاتر پنج و ۱۰ دقیقه‌ای برای نشر در فضای مجازی توسط هنرمندان شهرستان فومن اشاره کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز برنامه‌های در این زمینه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به تجلیل مادران و همسران شهدای هنرمند شهرستان فومن در این ایام اشاره و تصریح کرد: دو مرکز فرهنگی هنری در این ایام افتتاح می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با تأکید بر ضرورت تولید محتوای جذاب با موضوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تولید محتوا رأی انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید باید در دستور کار قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار