کد خبر: ۶۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تالش- فرماندار تالش از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از برف خبر داد و گفت: مسئولان در دسترس باشند.

به گزارش آرانیوز:، محمد حسین شاهکویی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران، اظهار کرد: مردم و مسئولان باید با توجه به هشدارهای هواشناسی، اقدامات لازم جهت رفع مشکلات ناشی از برف را انجام دهند و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، نیروهای انسانی و امکانات امداد و نجات خود را به حالت آماده باش درآورند.

وی از شرکت نفت ناحیه تالش خواست به تأمین سوخت مورد نیاز نقاط شهری، روستایی و عشایری اقدام کند، افزود: اداره جهاد کشاورزی نیز وضعیت جوی را به اطلاع دامداران و عشایر برساند تا به ذخیره علوفه دام‌ها و سوخت اقدام کنند.

شاهکویی، افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید تیم‌هایی جهت برف روبی و نمک پاشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان تالش آماده کند.

وی خواستار دپوی نمک و ماسه در نقاط مختلف تالش و توسط شهرداری این شهر شد و گفت: در صورت کمبود ماشین آلات سنگین از بخش خصوصی نیز استفاده شود.

فرماندار تالش با تقدیر از خدمات ستاد بحران شهرستان در بحران وزش باد گرم، افزود: تمامی مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تالش لغو شده و همه دستگاه باید در ادارات خود نیروی کشیک مستقر کرده و اداره صمت با نظارت بر نانوایی‌های فعال، چگونگی فعالیت با سوخت دوم را در دستور کار خود قرار دهد.

وی آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تالش را ضروری و لازم الاجرا دانست و گفت: بخشداران شهرستان تالش باید در محل کار خود حضور داشته و در هر یک ساعت به فرمانداری تالش گزارش کار دهند.

شاهکویی بر ضرورت فعال بودن ۱۸۵ نیروی شهرداری تالش و تجهیز آنها تأکید کرد و افزود: ۲۳ مسجد و دو بقاع متبرکه در سطح شهرستان تالش آماده پذیرش افراد و مسافران جامانده در برف هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار