کد خبر: ۶۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
سنندج- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز شاهد امنیت پایدار مردمی در منطقه کردستان هستیم و شرایط لازم برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در این استان فراهم است.

به گزارش آرانیوز:سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در کردستان اظهار کرد: رسیدگی و توجه به محرومین از دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی است و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید کرده‌اند.

وی افزود: ظرفیت‌های استان کردستان در این مورد بسیار وسیع و استعدادها فوق العاده بالاست اما در عین حال نیازها زیاد و انگیزه‌ها قوی است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی و کمک به مردم از اولویت هاست و برای رفع این مهم نباید زمان را از دست بدهیم.

وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرده که همه دروازه‌ها را به روی ما ببندد، ما باید با استفاده از قدرت داخلی و موقعیت شناسی به دشمن نشان دهیم که ما می‌توانیم مشکلات مان را با تکیه بر توان خودمان رفع کنیم.

سردار حسینی افزود: خوشبختانه در استان کردستان امنیت پایداری برقرار است و همکاران ما تلاش می‌کنند که این امنیت، زمینه ساز اشتغال و توسعه استان را فراهم کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون ۲۴۰ نیروگاه خورشیدی خانگی برای خانوارهای مدد جو راه اندازی شده است و در اقدامی دیگر دو هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی پایین دست سد آزاد به طرح توسعه باغات اختصاص یافته است که این طرح آماده بهره برداری بوده و به واسطه آن هزار و ۴۶ خانوار صاحب شغل خواهند شد.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در بخش کمک مومنانه نیز سپاه بیت المقدس توانسته است در هفت مرحله پنج هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی را در بین نیازمندان و محرومین استان تقسیم کند.

و ی افزود: به برکت روح معنوی سردار حاج قاسم سلیمانی شاهد اجرای موفق طرح سلامت شهید سلیمانی در استان بودیم و اکنون روزهای بدون فوتی کرونا را در استان تجربه می‌کنیم.

سردار حسینی اظهار کرد: در طرح شهید رهنمون نیز در هشت شهرستان استان با حضور یک تیم مجرب و متخصص چشم پزشکی تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ مورد بیماری چشمی مردم مناطق محروم مورد مداوا قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با انعقاد تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد شاهد تسریع در روند اشتغال زایی و کارآفرینی در سطح استان باشیم و از ظرفیت‌های انسانی موجود در استان به نحو احسن بهره گرفته شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار