کد خبر: ۶۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه پارک اقتصاد دیجیتال این استان در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: به‌زودی شاهد رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات خواهیم بود.

به گزارش آرانیوز:فاطمه منصوری شامگاه سه‌شنبه در جلسه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان به میزبانی استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه باهم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌زودی در ایام دهه مبارک فجر پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پارک شاهد رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور و گسترش مشاغل و مهارت‌های حوزه فناوری اطلاعات بیش‌ازپیش در جامعه نمایان شده است، افزود: استان سمنان ظرفیت‌های قابل‌توجهی در بخش گردشگری و فناوری اطلاعات برای رونق اشتغال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه بهره‌گیری از نخبگان و افراد دارای مهارت برای راه‌اندازی این پارک در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از پارک‌های اقتصادی دیجیتال، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و فنی حرفه‌ای برای هم‌افزایی ظرفیت‌های مشترک در این عرصه پای‌کار آمدند و اکنون این پارک به کانونی برای آموزش‌های مشترک تبدیل‌شده است.

منصوری خاطرنشان کرد: در مجموعه فنی و حرفه‌ای برای آموزش‌های باکیفیت در بعضی موارد قادر به شناسایی و به‌کارگیری اساتید مجرب نبودیم که با راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال سمنان این مشکل رفع خواهد شد.

وی در ادامه بابیان اینکه مراکز نوآوری در واحدهای تولیدی سمنان و شاهرود در حال شکل‌گیری است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امیدواریم تا دهه فجر شاهد افتتاح این مجموعه باشیم و این افتتاح سرآغازی برای موفقیت‌های بعدی باشد.

ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال سمنان آماده تحویل است

مدیرکل نوسازی و تحول اداری استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: پروژه احداث ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال سمنان تا ۹۹ درصد انجام‌شده و ساختمان آماده تحویل است.

حسن سعدالدین با اشاره به مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان افزود: تجهیزات لازم خریداری‌شده و به‌زودی به محل پارک منتقل می‌شود و با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که سازمان فنی حرفه‌ای با این استان منعقد کرده است به‌زودی شاهد افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان خواهیم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار