کد خبر: ۶۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
اهواز- سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با تقدیر از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل ایمان شیراز، گفت: با کسب پیروزی در این بازی با روحیه بهتر در نیم‌فصل دوم لیگ برتر شرکت می‌کنیم.

به گزارش آرانیوز:کیاوش علاسوند عصر امروز پس از پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، بیان کرد: به علت برخی نقاط ضعف فنی و اشتباهات داوری در نیم‌فصل نخست به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم.

وی افزود: این پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم می‌شود و به کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها بسیار امیدوار هستیم.

علاسوند با بیان اینکه تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای نتیجه‌گیری نیاز به گذشت زمان داشت، ادامه داد: تیم ما از نفرات جوان تشکیل شده است و این بازیکنان برای کسب تجربه و هماهنگی به چند هفته فرصت نیاز داشتند و کسب اولین پیروزی شرایط تیم را بهتر خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه جایگاه از دست رفته خود را پس می‌گیریم، گفت: از مدیریت باشگاه ملی حفاری اهواز تشکر کنیم که با وجود نتایج کسب شده توسط تیم از بازیکنان و کادر فنی حمایت کامل را می‌کند و بسیار امیدواریم شکست‌های دور رفت را در مرحله برگشت جبران کنیم.

تیم ملی حفاری اهواز در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با نتیجه پرگل ۶ بر دو تیم ایمان شیراز را شکست داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار