کد خبر: ۶۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کرج - نایب رئیس مجمع تشکل‌های جوانان البرز گفت: یک‌سوم جمعیت استان در بخش‌های حاشیه‌نشین سکونت دارند.

به گزارش آرانیوز:علی فلاحی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از یکی از خانه‌های اوقات فراغت کرج اظهار کرد: خانه‌های اوقات فراغت در استان البرز با هدف استعدادیابی نوجوانان و جوانان در سراسر استان ایجاد شده است، چراکه توجه به قشر جوان جزو مهمترین اهداف مجمع تشکل‌های جوانان البرز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ما در خانه‌های اوقات فراغت سعی بر این داریم تا تمام تمرکز فرهنگی و اجتماعی خود را برای پرورش استعدادها به کار ببندیم.

خانه‌های اوقات فراغت راه‌حلی برای رفع فقر فرهنگی

نایب رئیس مجمع تشکل‌های جوانان البرز با اشاره به اینکه یک‌سوم استان البرز در بخش‌های حاشیه‌نشین سکونت دارند، بیان کرد: در بخش‌های حاشیه‌نشین فقر در زمینه زیرساخت‌های فرهنگی وجود دارد و خانه‌های اوقات فراغت می‌توانند به عنوان راه‌حلی برای رفع این مشکلات و غفلت مسئولان از این قسمت‌ها باشند.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های اجرایی در خانه‌های اتاق فراغت ماحصل اتاق فکر فعال ما در این زمینه است، چراکه سرگرمی و نشاط تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان بسیار مهم و غیر قابل چشم‌پوشی است.

فلاحی جشنواره ترنج استان البرز که به صورت کشوری برگزار شد را نقطه عطف فعالیت خانه‌های اوقات فراغت خواند و گفت: در برگزاری این جشنواره ۲ هزار و ۵۰۰ اثر ارسال و استعدادهای خوبی شناسایی شدند و هدف گزاری برای پرورش استعدادهای جوانان و فعالیت تخصصی ایشان انجام شده است.

نایب رئیس مجمع تشکل‌های جوانان البرز در پایان از افتتاح خانه اوقات فراغت شهر جدید هشتگرد همزمان با ۲۲ بهمن خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار