کد خبر: ۶۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
ارومیه – مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص نحوە بازگشایی مدارس از امروز اول بهمن ماه در استان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس کاملا اختیاری است.

به گزارش آرانیوز:مهین منافی در خصوص نحوه بازگشایی مدارس استان از امروز اول بهمن ماه اظهار کرد: از امروز اول بهمن ماه کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، کارگاه‌های هنرستان‌ها و مدارس کم جمعیت استان به صورت کاملاً اختیاری دایر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از امروز همه مدیران، عوامل اجرایی و معلمان مدارس در سطح استان آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: با توجه به حساسیت پایه‌های اول و دوم و ضرورت ارتباط دانش آموزان با معلمان خود وجود دارد این تصمیم اتخاذ، ولی از طرفی چون سلامتی دانش آموزان برای دستگاه تعلیم و تربیت از هر چیزی مهمتر است حضور در مدارس کاملاً اختیاری هست.

منافی با تاکید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس خاطر نشان کرد: اولیا دانش آموزانی که به هر دلیل از آموزش با کیفیت برخوردار نبوده اند، می‌توانند برای تکمیل چرخه آموزش فرزندان خود از این فرصت بهرمند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، در مناطقی که قرمز هستند هیچ گونه کلاس حضوری وجود ندارد، مبنای ما در مورد حضور دانش‌آموزان، مناطق زرد و آبی است.

منافی خاطر نشان کرد: در این راستا آموزش حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، دروس هنرستان‌ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاس‌ها و مدارس مذکور از امروز اول بهمن ماه با رعایت موارد ابلاغی بازگشایی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار