کد خبر: ۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
همدان _ فرماندار اسدآباد گفت: موزه دفاع مقدس شهرستان اسدآباد سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سعید کتابی در جلسه شورای هماهنگی امور روحانیت دفاع مقدس شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حفظ پیوند مردم، به‌ویژه آشنایی نسل جوان با شهدا است.

وی افزود: در شهرستان اسدآباد اقدامات ارزنده‌ای برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا انجام شده و در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این اقدامات استمرار خواهد داشت.

کتابی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در راستای حفظ و نشر آثار شهدای دفاع مقدس به‌عنوان نقطه‌ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی آمادگی دارد، افزود: باید حقیقت شهدا، شجاعت و ازخودگذشتگی این عزیزان در تاریخ برای انتقال به نسل آینده ثبت شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به ۴۰۳ شهید دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، ادامه داد: تمام کوچه و معابر شهر توسط شهرداری شهر به نام مبارک این شهدای گرانقدر نام‌گذاری شده است.

کتابی از راه اندازی موزه دفاع مقدس این شهرستان در سال آینده خبر داد و گفت: ساخت تندیس و المان سه خلبان شهید شهرستان اسدآباد توسط شهرداری شهر در دست اجرا قرار دارد.

وی از شهید سرتیپ دوم مظاهر رضائیان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان به‌عنوان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور نام برد و افزود: این شهدای سرافراز نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار