کد خبر: ۶۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کرمانشاه- جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: راهپیمایی اربعین یک فرصت بی نظیر برای مسلمانان است و از تمام ظرفیت ها برای تقویت و توسعه راهپیمایی اربعین استفاده می کنیم.

به گزارش آرانیوز:سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه اربعین که در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: سال‌های متمادی است که ملت عاشورایی ایران و بسیاری دیگر از مسلمانان جهان در ایام اربعین روانه کربلای معلی می‌شوند و با حضرت سیدالشهدا تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

وی افزود: مراسم بزرگ اربعین حسینی هر سال پرشور تر از قبل برگزار و به یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی تبدیل شده و چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید مراسم پرفیض و معنوی اربعین را به حرکتی جهانی تبدیل کنیم، گفت: امام حسین (ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه به همه آزادی خواهان جهان تعلق دارد.

شرفی یادآوری کرد: گسترده‌ترین شکل همکاری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را می‌توان در راهپیمایی اربعین مشاهده کرد و ما مسئولان هم وظیفه داریم در نهایت توان خدمتگذار زائران و این حرکت عظیم الهی باشیم.

وی گفت: در راهپیمایی عظیم اربعین همبستگی، انسجام و اتحاد بی نظیری میان مسلمانان ایجاد می‌شود از این روز باید از فرصت پیش آمده استفاده و سبک زندگی اسلامی را در این راهپیمایی پرشور ارائه و تبلیغ کنیم.

شرفی با بیان اینکه اصلی ترین هدف راهپیمایی اربعین اقامه عزای سرور و سالار شهیدان است، تصریح کرد: ایجاد روحیه استکبار ستیزی دیگر هدف برپایی از همایش چند میلیونی است که باید بیش از پیش ترویج شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر توسعه و تقویت راهپیمایی باشکوه اربعین بوده و برای این کار از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده و خواهیم کرد.

وی با تقدیر از فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه و دیگر مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین به خاطر تلاش‌های شبانه روزی در سال‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط در سال آینده شاهد تداوم راهپیمایی دوباره اربعین باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار