کد خبر: ۶۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
سنندج- همزمان با سالگرد بمباران ۲۸ دی ماه سال ۶۵ روز ملی مقاومت و ایثار مردم سنندج، بیست و ششمین دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در این شهر افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز:اسماعیل بیگ محمدی دبیر کل مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس یکشنبه شب در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های بزرگ است و راه اندازی دفتر این مجمع اقدامی مهم در راستای خدمت به جامعه ایثارگری این خطه از میهن اسلامی است.

وی افزود: مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس با همراهی و مشارکت ایثارگران سراسر کشور فعالیت خود را شروع کرده است و امروز نیز به مناسبت سالگرد بمباران ۲۸ دی ماه سال ۶۵ سنندج و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار مردم این دیار شاهد افتتاح بیست و ششمین دفتر این مجمع در استان کردستان هستیم.

بیگ محمدی خاطرنشان کرد: اشتغال زایی، استخدام و کمک به بالا بردن سطح معیشتی خانواده‌های ایثارگر از اهداف این مجمع بوده و در این راستا نیز پنج هلدینگ اقتصادی را در سطح کشور راه اندازی کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم طی حکمی امینی به عنوان رئیس مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در شعبه کردستان معرفی شد و این مجمع فعالیت رسمی خود را در استان آغاز کرد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار