کد خبر: ۶۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کرج - مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: ۴۰۰ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش ۶۵۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی این نهاد در بین نیازمندان و افراد کم‌برخوردار استان توزیع شد.

به گزارش آرانیوز:جعفر فلاح نژاد اظهار کرد: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به وجود آمدن رزمایشی برای کمک مؤمنانه به نیازمندان، یازدهمین رزمایش به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه بسیج استان البرز برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی ۴۰۰ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش ۶۵۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی این نهاد در بین نیازمندان و افراد کم‌برخوردار استان توزیع شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: این امر به همت و همکاری خیرین، بسیج دانشجویی، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان استان البرز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: به فضل خدا بیش از یک هزار بسته معیشتی در مرحله دوازدهم رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات در ۲۲ بهمن سال جاری در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

تهیه جهیزیه برای ۲ زوج دانشجو

فلاح‌نژاد با اشاره به اقدامات دیگر بسیج دانشجویی استان در قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دو جهیزیه کامل برای دو زوج دانشجوی نیازمند توسط این نهاد تهیه و به آنها اهدا شد.

وی ادامه داد: این نهاد به طبخ ۳۳۰ پرس غذای تبرکی ویژه شهادت حضرت زهرا اطهر (س) اقدام کرد که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند البرزی توزیع شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به اینکه دو خانه محروم توسط گروه‌های جهادی ترمیم و بازسازی شده است، متذکر شد: همچنین برای زوج بی‌سرپناه در یکی از مناطق کرج ۷۰ میلیون تومان منزلی رهن و اسباب و اثاثیه منزل از سوی بسیج دانشجویی استان تهیه شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار