کد خبر: ۶۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
بندرعباس - نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرمزگان نقش موثری در توسعه اقتصاد دریا محور کشور دارد.

به گزارش آرانیوز:منصور آرامی با بیان اینکه هرمزگان نقش موثری در توسعه اقتصاد دریا محور کشور دارد، گفت: توسعه اقتصاد دریا محور اصلی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که در این خصوص ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اشتغال و توسعه مناطق در حوزه دریایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی در استان ایجاد شده است.

آرامی در حاشیه بازدید از بنادر جزیره قشم با حضور مهندس راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، افزود: در قالب فراکسیون توسعه دریا محور و کیمسیون عمران پیگیری های در خصوص توسعه اقتصاد دریا محور در کشور و به تبع آن در هرمزگان داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان اداره راه به سواحل، بنادر کوچک، اسکله های گردشگری و استفاده از ظرفیت سواحل برای اشتغال مردم بومی منطقه توجه ویژه ای دارند.

آرامی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه بنادر و دریانوردی در هرمزگان در حال وقوع است، افزود: بندر چند منظوره ای که در بندر خمیر در حال احداث است تحولات خوب و مثبت اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین موج شکن های کوچکی که در سواحل استان در حال احداث هستند می توانند بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان مناطق را رفع کنند و زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم سازند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار