کد خبر: ۶۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
انفعال و ناکارآمدی مدیریتی در عرصه اجرایی چنان مستمر، فزاینده و درهم‌تنیده شده است که این روزها با معضلات و مشکلات جدیدی روبه رو می‌شویم

به گزارش آرانیوز،انفعال و ناکارآمدی مدیریتی در عرصه اجرایی چنان مستمر، فزاینده و درهم‌تنیده شده است که این روزها با معضلات و مشکلات جدیدی روبه رو می‌شویم؛ در این ایام، پیشبرد اموری تبدیل به گره مدیریتی شده و ضروریاتی به مشکل مبدل شده که سال‌ها پیش، روند و مسیرش ریل‌گذاری شده است درحالی‌که امروز باید در مرحله ثمر دهی می‌بود نه اینکه خود مشکل‌ساز شود و بر دوش مردم سنگینی کند.

آب و برق و گاز ازجمله نیازها و کالاهای اساسی‌اند که فراگیری و همگانی بودن آن‌ها در همان دهه اول انقلاب پایه‌گذاری و هدف‌گذاری شد و به نتیجه مطلوب هم رسید. اما در روزهای اخیر، نفس کشیدن عادی هم مثل بعضی امور عادی دیگر، با مشکلات همراه است. بروز معضل آلودگی هوای کلان‌شهرها چنان بر روند خدمات‌رسانی به مردم سایه انداخته است که گویی متولیان امر در مدیریت شرایط و چاره‌یابی مدیریتی برای رفع این معضل، دستپاچه شده‌اند و به نحوی عمل می‌کنند که بر مشکلات می‌افزایند. قطع متوالی برق در کلان‌شهرها، احتمال قطع گاز و کم‌فشار شدن آب، تدابیر روزهای اخیر مدیران اجرایی برای مقابله با معضل آلودگی هواست؛ زنجیره‌ای که برای عدم کسری سوخت نیروگاه‌ها و توقف سوخت مازوت در نظر گرفته‌شده و مردم با اماواگر به اجرای آن تهدید می‌شوند. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار