کد خبر: ۶۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
خرم‌آباد- استاندار لرستان از جابجایی اعتبارات پروژه‌های نیمه‌تمام در صورت عدم برگزاری مناقصه تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون حدود ۹۹ درصد از سهم درآمدهای استان محقق شده است که این سهم، درآمدی بالغ بر ۵۱۹ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی، تصریح کرد: دریافت این اعتبارات برای لرستان بسیار مهم است و تأثیر بسزایی در تخصیص اعتبارات حوزه عمرانی استان خواهد داشت.

استاندار لرستان، اظهار داشت: در جلسه امروز گزارشی از فرصت به وجود آمده توسط قانون بودجه برای تهاتر در استان ارائه شد و بر اساس آن تاکنون ۷۰ میلیارد تومان تهاتر مالیاتی و بانکی انجام شده که در نوع خود کمک بزرگی به اعتبارات در استان است.

خادمی، افزود: بررسی و تبادل نظر در خصوص طرح‌های مربوط به سرمایه گذاران و کارآفرینان استان از دیگر اقدامات مهم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود که در همین راستا مصوب شد زمین مورد نیاز به طرح‌های تأیید شده اختصاص یابد و سایر طرح‌ها نیز پس از رفع نقایص، دوباره مطرح شوند.

وی ضمن تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده از آخرین وضعیت پروژه‌های استان در سال جاری، از تعداد ۴۰۰ پروژه حوزه عمرانی، عملیات اجرایی حدود ۳۷۰ پروژه آغاز شده که در این جلسه مقرر شد تعداد کم پروژه‌های باقیمانده، در صورت عدم اجرای مناقصه تا پایان دی ماه سال جاری، نسبت به جابجایی اعتبار آنها اقدام شود.

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری تعدادی از طرح‌های مهم استان در دهه فجر امسال، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی با توجه به اعلام قبلی، نسبت به اتمام طرح‌های نیمه تمام خود و معرفی طرح‌های قابل افتتاح تا قبل از دهه فجر اقدام کنند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار