کد خبر: ۶۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
رشت- اعضای شورای شهر رشت با لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود موافقت کردند.

به گزارش آرانیوز:«احمد رمضانپور» رئیس شورای شهر رشت ظهر چهارشنبه در صد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت اشاره به ارسال لایحه‌ای مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: در این لایحه درخواست کمک پانصد میلیون تومانی به تیم سپیدرود رشت مطرح شده و باید مورد بررسی قرار گیرد.

نباید اجازه سو استفاده افراد فرصت طلب از وضعیت سپیدرود را داد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به کمک‌های متعدد این شورا به تیم‌های پرطرفدار گیلانی، افزود: نامه کمک مالی به سپیدرود رشت یک ماه پیش مطرح شد اما شرایط مالی نامساعد شهرداری رشت موجب ایجاد یک وقفه در بررسی آن شده است.

فرهام زاهد با بیان اینکه شرایط تیم‌های پرطرفدار باعث شده که برخی افراد با نیات مختلف درصدد کسب مالکیت این باشگاه‌ها باشند، تصریح کرد: نباید نسبت به این مسئله سهل انگاری شود.

کمک‌های مالی به سپیدرود و داماش شفاف سازی شود

بهراد ذاکری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت شفاف سازی کمک‌های ارسال شده به دو تیم سپیدرود و داماش، بیان کرد: این کمک‌ها باید به ترتیب دوران مالکیت افراد شفاف سازی شود.

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با اشاره به لزوم ارائه گزارش کمک‌های اهدایی شورا و شهرداری رشت به تیم‌های سپیدرود و داماش، گفت: اطلاع رسانی دقیق در بهره نحوه هزینه کرد این کمک‌ها به مردم و اعضای شورا ضروری است.

بررسی انتقال ۱۰۲ دستگاه اتوبوس مالکیتی شهرداری رشت جهت بازسازی به قزوین

اسماعیل حاجی پور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اسقاطی بودن ۳۵ دستگاه اتوبوس از ۱۰۲ اتوبوس مذکور، تصریح کرد: بنا داریم این اتوبوس‌ها را به سازمان دهیاری‌ها و یا سازمان اتوبوس‌رانی واگذار و منابع حاصله از فروش را بابت تسویه حساب دفتری به اتوبوس‌رانی قزوین تحویل دهیم.

دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با انتقاد از اینکه این اتوبوس‌ها قرار بود چند سال پیش بازسازی شوند اما هم اکنون خبر اسقاطی بودن آن را می‌شنویم، گفت: این ۱۰۲ اتوبوس باید چند سال پیش بازسازی می‌شد لذا علت اهمال کاری در این حوزه باید واکاوی شود.

بهراد ذاکری با بیان اینکه این اتوبوس‌ها بیت المال هستند و مسئولان و مدیران وقت باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند، بیان کرد: اگر دلایل قانع کننده‌ای برای این موضوع از سوی مدیران وقت بیان نشود، موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار