کد خبر: ۶۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
یاسوج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از ضرورت تحقق پایش هوشمند شبکه برق در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:جمال معتمدی زاده در بازدید از اداره برق شهرستان دنا، افزود: پیگیری پروژه‌های بر زمین مانده و تعیین تکلیف دستور کارهای این اداره باید تا پایان سال جاری اجرایی شود.

معتمدی زاده به برخی از چالش‌های پیش روی شرکت توزیع نیروی برق اشاره کرد و ابراز داشت: در کنار تعیین تکلیف طرح‌ها و پروژه‌ها، مواردی همچون انشعابات غیرمجاز و سرقت از شبکه چالش‌هایی را به وجود آورده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اهمیت فعالیت انشعاب‌ها بر مدار قانونی و ثبت شده، انشعاب‌هایی غیرمجاز در روستاهای شهرستان دنا گزارش شده که باید نسبت به تشکیل پرونده و معرفی به مراجع مربوطه اقدام شود.

معتمدی زاده بهینه سازی اصولی مصرف را گامی مؤثر برای توسعه بیش از پیش توزیع نیروی برق استان دانست و اظهار کرد: در همین راستا هدف گذاری‌هایی برای تبدیل شبکه‌های مسی به کابل عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به ضعف هوشمند سازی و عدم احصای شاخص‌ها به شکل آنلاین در شبکه‌های توزیع استان، گفت: همچنین هوشمند سازی شبکه‌ها در سطح استان با هدف پایش و کنترل مناسب باید محقق شود.

معتمدی زاده تحقق این هدف گذاری ها را با تکیه بر فعالیت نیروی انسانی متخصص و خلاق دانست و بیان کرد: حمایت از نیروی انسانی و رفع مشکلات این بخش نیز اجرایی می‌شود

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار