کد خبر: ۶۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و سوال از استانداری اصفهان خبر داد.

به  گزارش آرا نیوز،علی حدادی با اشاره به نشست امروز(سه شنبه 23 دی ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: در نشست امروز درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و سوال تعدادی از نمایندگان از استانداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس ادامه داد: محمود مولوی به نمایندگی از 18 نماینده استان خوزستان، در این نشست محورهای تحقیق و تفحص از استانداری را بیان کرد، عمده مباحث مطرح شده به مباحث اقتصادی و عملکرد مدیریتی استانداری بر می گشت.

وی اظهار داشت: شریعتی استانداری خوزستان نیز در جلسه حضور داشت و مقرر شد پاسخ ابهامات نمایندگان را ظرف یک هفته ارائه کند، جلساتی بین نمایندگان و استاندار برگزار شود و نتیجه جلسه به کمیسیون ارائه شود تا در زمینه رد یا قبول تحقیق و تفحص تصمیم گیری شود.

این نماینده مجلس در ادامه به بررسی سوال نمایندگان از استانداری اصفهان پرداخت و گفت: بررسی سوال تعدادی از نمایندگان استان اصفهان از این استانداری، فصل و پر بحث بود، موسوی لارگانی و محمودی سوالات و ابهامات را که عمدتا به مسائل اقتصادی، مدیریت کرونا و حق آبه کشاورزان بر می گشت مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در این مورد نیز مقرر شد نمایندگان و استاندار طی یک هفته نشست های مشترکی داشته باشند، مباحث را بررسی و راه حل ها را واکاوی کنند و نتیجه را برای تصمیم گیری نهایی به کمیسیون اعلام کنند./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار