کد خبر: ۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
سرپرست شهرداری منطقه دو در خصوص سانحه بوقوع پیوسته در جاده ساحلی کیانپارس گفت: ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته کامیون بنز ده چرخ که از مسیر شمال به جنوب در جاده ساحلی کیانپارس درحال حرکت بود، بدلیل باز شدن جک کامیون به عرشه پل عابر پیاده روبروی کتابخانه مرکزی برخورد کرده و موجب سقوط عرشه پل بر روی طاق کامیون و فوت راننده شد.

شهردار منطقه دو: باز شدن جک کامیون دلیل سقوط عرشه پل عابر پیاده بود

به گزارش خبرنگار آرانیوز «حوزه خوزستان»

شفیع پور در خصوص مشخصات فنی این پل اظهار کرد: ارتفاع پل5/4 متر و کاملاً استاندارد است و این حادثه صرفاً به دلیل بی احتیاطی راننده و باز شدن جک کامیون که بیش از ارتفاع پل بوده به وقوع پیوسته است. خوشبختانه این حادثه تلفات دیگری در بر نداشته است و ماموران آتش نشانی نیز با حضور به موقع در محل، جسد را از لابه لای عرشه و ماشین خارج و با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.

 

وی تصریح کرد: سازه عرشه پل عابر پیاده مذکور بصورت پیچ و مهره ای و عرشه آن نیز به صورت غلطکی بوده که با جوشکاری صورت گرفته، عرشه به ستون های پل وصل شده است. 

سرپرست شهرداری منطقه دو در خصوص سایر پل های عابر پیاده در سطح شهر اهواز و منطقه دو نیز گفت: در ساخت و نصب کلیه پل های عابر پیاده در سطح شهر اهواز، مسائل فنی و استاندارد تحت نظارت مشاورین قوی و با تجربه رعایت شده است و شهروندان مطمئن باشند حادثه دیشب تنها به دلیل بی احتیاطی راننده و باز شدن جک کامیون به وقوع پیوسته و هیچ ارتباطی به مسائل فنی ندارد.

همچنین سرهنگ مجدمی رییس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان نیز در خصوص این حادثه که شب گذشته در جاده ساحلی کیانپارس رخ داد گفت: این موضوع توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی بررسی و علت تامه بی احتیاطی از سوی راننده کمپرسی به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی( بالا بودن جک کمپرسی در حین حرکت) مقصر تشخیص داده شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار