کد خبر: ۶۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
همدان- فرماندار همدان گفت: امروز مباحث فرهنگی و اجتماعی به فعالیت شهرداری‌ها اضافه شده که وظیفه بسیار خطیری است.

به گزارش آرانیوز:محمدعلی محمدی بعدازظهر یکشنبه در دیدار با رئیس و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی همدان با اشاره به تغییر ماهیت فعالیت شهرداری‌ها اظهار داشت: مردم در گذشته فقط به شهرداری‌ها به چشم نظافت شهر و آسفالت کردن کوچه‌ها و خیابان‌ها نگاه می‌کردند اما امروز انتظارت مردم فراتر از این موضوع رفته است.
وی افزود: انتظار از مدیریت شهری بسیار فراتر رفته و امروز مباحث خطیر فرهنگی و اجتماعی از شهرداری‌ها مطالبه می‌شود.
فرماندار همدان با اشاره به فعالیت‌های مناسب سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: هر کدام از موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سازمانی مجزا می‌خواهد و واقعاً فعالیت در هرکدام از این عرصه‌ها سخت است.
محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی، اداره فرهنگسراها و همچنین پیگیری مباحث اشتغال زنان سرپرست خانوار اقدامات بسیار مثبت این سازمان بوده است.
وی با اشاره به جشنواره شهروندان برگزیده بیان کرد: انتظاری که از برگزار کنندگان این جشنواره دارم این است که سعی کنند به سمت سیاسی شدن حرکت نکند.
فرماندار همدان عنوان کرد: از یک راننده تاکسی تا یک پرستار که در این دوران کرونا از جان و زندگی خود برای خدمت به مردم گذشته باید در جشنواره شهروندان برگزیده دیده شوند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی همدان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: برخلاف تصور که در دوران کرونا فعالیت‌های ما کاهش پیدا می‌کند اما در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و آموزش‌های شهروندی شاهد گسترش فعالیت‌ها بودیم.
روح‌الله وجدی هویدا افزود: آموزش‌های شهروندی در دوران کرونا به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر این کرونا بسیار افزایش پیدا کرد و قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شد.
وی با اشاره به جشنواره شهروندان برگزیده بیان کرد: بعد از تجربه برگزاری چندین دوره این جشنواره به پختگی لازم رسیده است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: تلاش ما بر این است به دور از تمام فضاهای سیاسی و مناسبات برترین شهروندان شهر را شناسایی و معرفی کنیم.
وجدی هویدا با بیان اینکه فعالیت‌های ما چند وجهی بوده گفت: در حوزه همیاران محلات، احداث مرکز جامع آموزش شهروندی، امضای تفاهم نامه مسیر گردشگری پایتخت و تمدن و ورزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان قدم‌های خوبی برداشته است.
وی افزود: به طور قطع فعالیت در تمام این حوزه‌ها سخت بوده که حاصل تلاش تمام همکاران در این سازمان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار