کد خبر: ۶۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
بجنورد- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تا آخر سال ۳۵ کیلومتر از مسیر بجنورد - جنگل گلستان آسفالت می شود، گفت: باقیمانده مسیر تا پایان تیرماه سال بعد به اتمام می‌رسد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری بخش‌های در دست اجرای محور بجنورد _ جنگل گلستان به طول ۳۵ کیلومتر، شامل بتن ریزی پل‌ها به اتمام رسیده و آسفالت می‌شود، گفت: باقیمانده مسیر در کل استان تا پایان تیرماه سال بعد به اتمام خواهد رسید.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به نشست توسعه راه‌ها و راه آهن بجنورد که با حضور محمدرضا کدخدا زاده، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برگزار شد، گفت: در این نشست در خصوص باقیمانده محور بجنورد - سنخواست میامی و محور دوم اسفراین به بجنورد مقرر شد تا در هفته آینده جلسه‌ای در دفتر معاونت عمرانی برگزار و این محور به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار شود.

وی افزودد: در این جلسه مقرر شد پس از اتمام عملیات خاکی و زیرسازی محور جوین - اسفراین، روکش این راه آهن شامل تراورس و بالاست و بخش‌های روبنایی مانند ایستگاه‌ها و دو ابنیه باقیمانده از سال آینده به قرارگاه خاتم واگذار شود.

هوایی تصریح کرد: کل محور شرقی غربی استان خراسان شمالی شامل محور اصلی عبوری از شهرهای مبدا مشهد به سمت فاروج، شیروان، بجنورد و آشخانه و جنگل گلستان، بزرگراه و چهار خطه شدن و پرونده بزرگراه مشهد جنگل گلستان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ بسته می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار